Conversie optimalisatie van uw formulieren

Bijhouden van gebeurtenissen in uw webformulieren.

Webformulieren zijn de meest waardevolle pagina’s van je website, hier worden de conversies gerealiseerd. Of de bezoeker nu een contact aanvraag verstuurd, een offerte aanvraag of een product koopt het formulier is dé stap waar een daadwerkelijke conversie plaats vindt. Mocht een bezoeker juist hier afhaken, om welke reden dan ook, kost dit uw bedrijf geld en heeft het invloed op de bezoeker in negatieve zin. Optimaliseren van de formulieren op je website is dan ook belangrijk en meten waar het misgaat geeft je duidelijke informatie hoe de formulieren verder te optimaliseren.

Lees meer

Google Browser Size

Google introduceert Google Browser size

Het Google earth team had opgemerkt dat veel van de mensen die de pagina “Download Google Earth” bezochten niet tot download overgingen, ondanks dat er een prominente button op de website stond. het idee ontstond dat een aantal van de mensen die de pagina bezochten hun browser scherm wellicht veel kleiner hadden staan als dat er aanvankelijk werdt gedacht en hierdoor de download button niet konden zien zonder te scrollen.  Lees meer